Business · Shaklee

KALAU RAYA TAHUN NI PENING, RAYA TAHUN 2024 JANGAN PENING LAGI

“Strugglenya raya tahun ni, baru je lepas anak naik sekolah, lepas tu rayae pulak”

Banyak posting yang berbunyi lebih kurang macam ini yang farah baca di sosial media, di facebook, instagram dan tak kurang juga di Tiktok. Ramai yang tengah struggle. Ada yang struggle tapi sentiasa mencuba untuk naik taraf status ekonomi diri masing masing, ada yang struggle tapi taktahu macam mana nak mula. Blurr.

Nak buat apa ya?

Jom, mula bisnes Shaklee!

Tak semua orang tahu dan nampak peluang untuk jana income. Tak semua orang juga tahu yang sebenarnya ada peluang yang kita boleh jana income hanya dari rumah, tak perlu modal yang besar pon. Ya ka? Nak berniaga tak perlu ada modal? Paling kurang bukan ke nak kena ada modal bepuluh ribu nak start berniaga?

Tidak , jawapannya kalau awak pilih nak mula meniaga dengan Shaklee.

Jom Farah share macam mana awak nak dapatkan income RM2000 + RM600 ( Insentif Shaklee 2023) , hanya dengan menggunakan modal daftar ahli Shaklee RM35 sahaja atau join dengan pembelian set yang free membership.

Meniaga Shaklee tak perlukan modal besar, dah join Ahli, boleh terus mula meniaga. Macam mana nak buat? Adalah dengan buat sharing saja. Sambil kita makan dan ikhtiar masalah yang kita hadapi dengan mengambil supplemen shaklee, sambil kita dapat bantu orang yang ada masalah yang sama dengan kita untuk cuba Shaklee juga. Ada orang yang berminat nak cuba, kita just orderkan saja dan guide mereka cara pemakanan yang betul.

Kita dapat benefit kesihatan , kita juga dapat menyebarkan kebaikan dan bantu orang lain untuk sihat juga dengan mengamalkan suplemen shaklee, pada masa yang sama kita menjana Income Dari Rumah, hanya dengan sharing.

SPECIALNYA TAHUN INI! ADA EXTRA INSENTIF SHAKLEE NAK BAGI PADA SEMUA!

Untuk tahun fiskal 2023/2024 yang bermula pada April 2023 ni, Shaklee nak hadiahkan EXTRA RM600 untuk yang BARU RANK UP SUPERVISOR & SENIOR SUPERVISOR dan maintain EFFECTIVE 2 Bulan berturut turut

Bayangkan, untuk Supervisor yang baru rank up dengan sale personal anggaran ( RM10,000 terkumpul dalam 1 bulan ) bonus ataupun komisyen yang Shaklee akan bayar kepada kita dalam RM2000, dan berjaya maintain jualan untuk 2 bulan selepas rank up Akan dapat pula hadiah RM600 LAGI!

Dah lah dapat dah komisyen dari hasil jualan kita, dapat lagi extra RM600 . Siapa nak bagi free free kan RM600 pulak tu. Bayangkan apa jeeee kita boleh buat dengan RM600 ni. Boleh simpan untuk buat Korban Raya Haji kan. Dah tak perlu nak buat “sinking fund” untuk Buat ibadah Korban, ataupun nak masukkan dalam tabungan untuk anak anak, boleh buat beli 2gram Emas! Eh eh banyak pulak boleh buat dengan RM600 ni.

Rugi tak grab kalau orang dah nak offer kan. Ibarat peluang sudah di depan mata. Tapi kita pilih untuk lepaskan peluang tu macam tu saja .

AGAK AGAK BERAPA INCOME YANG SAYA BOLEH DAPAT BILA BUAT SHAKLEE?

Jawapannya ; UNLIMITED.

Dan awak sendiri yang decide berapa income yang awak mahu. Bisnes ni, berapa income yang kita nak kita lah yang decide. Nak banyak kena letak usaha banyak, nak sikit buat lah usaha sikit. InsyaAllah, dengan izin Allah pasti Hasil takkan mengkhianati Usaha , Farah share purata income yang awak boleh dapat bila awak mulakan bisnes dengan Shaklee hari ini.

TAK NAK PENING DAH RAYA TAHUN DEPAN, MEH FARAH SHARE APA YANG AWAK BOLEH BUAT.

Jom mula bina bisnes Shaklee awak harini, tahun depan raya bisnes pon dah terlebih lebih stabil extra income RM2000-3000 memang dalam tangan dah .

  • DAFTAR AHLI SHAKLEE DI SINI
  • WHATSAPP FARAH DI SINI ( Untuk Farah add ke dalam group Bisnes dan start Guide awak untuk bisnes Shaklee)

“Bergerak sekarang atau besok, itu memang pilihan mu”

“Mendapatkan apa yang kamu mahu harini, atau esok. Itu tergantung usahamu”

Jom , mulakan hari ini.

Love, Farah ♥️

Leave a comment